Veelgestelde vragen

Levering

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De gemiddelde levertijd bedraagt 3 tot 4 weken (voor België iets langer). Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link: 

https://bomanto.nl/pages/trackjeorder

Heb je 7 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

 

Mijn bestelling

Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?

Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.

Onze excuses voor het ongemak.

Track en Trace

Waar vind ik mijn Track en Trace code?

Op deze pagina kun je je e-mail adres en ordernummer in te voeren om je pakketje te volgen:

https://bomanto.nl/pages/trackjeorder

De Track and Trace code geeft geen informatie weer, hoe kan dit?

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.

 

Ruilen en retourneren

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen na ontvangst naar ons retour sturen zonder opgaaf van reden. Klik hier voor meer informatie

Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten en de verpakking dient onbeschadigd te zijn.

Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

>>Bekijk onze retourpagina voor het verzenden van uw retour<<

 

Niet goed? Geld terug!

Niet tevreden met je product, retourneer het eenvoudig.

Gratis verzending naar Nederland & België

Standaard gratis PostNL & BPost verzending.

100% Klanttevredenheidsgarantie

Zo niet, eenvoudig retourneren tot wel 14 dagen na ontvangst.

24/7 Bereikbaar

Heb je opmerkingen, klachten of vragen? Neem dan gerust contact met ons op via klantenservice@bomanto.nl. We helpen je graag!